NE-POZORNOST U DĚTÍ A CO S NÍ?

LUDMILA LEINWEBEROVÁ

Provedu vás krajinou mozku dítěte a souvislostmi mezi mírou stresu – pozorností – pamětí a psychickým rozpoložením dítěte. Zjistíte, jak vytvořit vhodné podmínky pro práci dětí, aby udržely pozornost po dostatečnou dobu.

Naučíte se hravá a efektivní cvičení k nastartování pozornosti.  

  1. Vliv stresu na učení a paměť a co s tím?
  2. Co brzdí pozornost dětí a jak nastavit podmínky pro učení?
  3. Praktické tipy na cvičení pozornosti ověřené praxí, které můžete okamžitě využít
  4. Minutové hříčky pro uvolnění napětí

Bio nebio

Mým posláním je provázet děti i dospělé k pohodě v životě vyladěním práce jejich mozku. Předávám léty praxe ověřené náměty a rady, jak překonat limity, které jsou nám někdy dány do vínku. Neuroterapiím se s věnuji přes 15 let, stejně jako diagnostice a terapiím činnosti mozku.

Vím, jak stres a problém se soustředěním působí na školní práci a výkon nejen dětí, ale i nás dospělých. Poznatky z neuroterapie a fungování našeho mozku mne velmi ovlivnily i v mé pedagogické práci. Znám důležité principy, které mají vliv na naše učení, paměť i míru stresu. Stovky hodin zkoumání fungování mozku a měření na lékařských přístrojích mne naučily vidět širší rámec problémů. Své vědomosti a zkušenosti předávám dál, aby pohoda a klid zavládly v mnoha domácnostech.

Jsem zakladatelkou Institutu praktické pedagogiky Institutu praktické pedagogiky a autorkou komplexního vzdělávacího programu Abeceda prvňáka. Na základě mnohaleté praxe jsme s kolegyní Miladou Smutnou vydaly knihu Dyslektický mozek zaměřenou na rozvoj čtenářských dovedností a podporu dětí s dyslexií a jejich průvodců.